Politica de retragere

Care este Politica noastră de retragere?

În cadrul angajamentului nostru de a furniza cu adevărat servicii de calitate superioară, depunem toate eforturile posibile pentru a ne asigura că solicitarea dumneavoastră de retragere este prelucrată cât mai rapid și eficient posibil.

Politica de retragere cere ca jucătorilor să le fie verificată identitatea înainte de efectuarea unei retrageri din contul lor de joc. Acest proces de validare are loc pentru a preveni fraudele online.

Principalele documente cerute pentru verificare sunt:

  1. Act de identificare cu fotografie: La cererea de retragere, este necesară o copie a unui act de identificare valabil. Acest document de identitate poate fi copia după paşaport, după carnetul de conducere sau cartea de identitate. Este vorba de actul de identificare cu fotografie de care avem nevoie pentru a ne efectua verificările. Vă rugăm să vă asiguraţi că numele, fotografia și semnătura dumneavoastră sunt vizibile pe document. În cazul în care ne furnizați o carte de identitate din România, înțelegem că acest document nu va conține semnătura dumneavoastră.
  2. Carduri de credit/debit: O copie faţă-verso a cardului de credit folosit pentru alimentarea contului de joc. Vă rugăm să vă asiguraţi că toate detaliile sunt perfect lizibile pentru a asigura o verificare promptă şi corectă. Din motive de securitate, vă rugăm să acoperiți cele opt cifre din mijloc de pe partea din faţă a copiei cardului, precum şi codul de securitate din trei cifre de pe spatele copiei cardului.
  3. Dovada adresei: Aceasta poate fi prezentată sub forma unei copii a unei cărți de identitate, facturi de utilități sau extras de cont al cardului de credit. Poate fi şi un document recent care să prezinte numele dvs. complet şi adresa aşa cum sunt înregistrate în contul de joc pe care l-aţi deschis la noi. Dacă ne furnizaţi un extras al cardului de credit, vă rugăm să vă asiguraţi că acoperiţi cele opt numere din mijloc de pe cardul de credit.
  4. Documente legalizate: Documentele dvs. trebuie să fie legalizate de un notar/avocat prin aplicarea unui sigiliu notarial şi a unei semnături, ca dovadă a legitimității acestora.

Notă: În funcţie de metoda de plată utilizată pentru a vă alimenta contul de joc, vi se pot cere unul sau mai multe din documentele prezentate şi chiar documente suplimentare care nu au fost incluse în lista de mai sus.

Găsiți mai jos o explicaţie despre cum funcţionează procedura şi politica de retragere a 888poker.ro:

La 888poker.ro, metoda(ele) folosite pentru a vă plăti retragerile depind direct de metoda(ele) de plată prin care ați efectuat depunerea(ile) în trecut, precum şi de sumele acelei(lor) depuneri.

Când efectuați o depunere în contul dumneavoastră de joc 888poker.ro prin card de debit, plată sau credit, NETELLER sau Skrill (moneybookers), acumulați ceea ce noi numim un "Sold de Tranzacţie în Calitate de Jucător"* pozitiv (Vezi Politica de retragere de mai jos pentru definiţie), pentru respectiva metodă de plată.

În momentul în care solicitați o retragere, dacă este posibil, aceasta va fi plătită automat prin metoda(le) de plată pentru care ați creat un Sold pozitiv de Tranzacţie în Calitate de Jucător (a se vedea Excepţiile Card de Credit/Debit /NETELLER ** de mai jos).

  1. Contul dumneavoastră de joc are 100 (în moneda dumneavoastră).
  2. Luni depuneți 50 (în moneda dumneavoastră) prin card de credit Visa;
  3. Marţi depuneți 50 (în moneda dumneavoastră) prin NETELLER;
  4. Miercuri faceți o depunere de alți 50 (în moneda dumneavoastră) prin card de credit Visa;
  5. Joi depuneți 50 (în moneda dumneavoastră) prin Skrill (moneybookers);
  6. Vineri depuneti 50 (în moneda dumneavoastră) prin Trustly
  7. Soldul dumneavoastră de Tranzacţie în Calitate de Jucător este acum de 250 (în moneda dumneavoastră):
    1. 100 prin Cardul de credit Visa;
    2. 50 prin Skrill (moneybookers);
    3. 50 prin NETELLER;
    4. 50 prin Trustly
  8. Duminică solicitați o retragere de 300 (în moneda dumneavoastră).

Primii 250 (în moneda dumneavoastră) din retragere (până la Soldul de Tranzacţie în Calitate de Jucător) vă vor fi plătiţi automat astfel:

  1. 100 (în moneda dumneavoastră) vor fi plătiţi către Contul(rile) Cardului de credit Visa (a se vedea Excepţiile Card de Credit/Debit /NETELLER ** de mai jos);
  2. 50 (în moneda dumneavoastră) vor fi plătiţi către contul dumneavoastră Skrill (moneybookers);
  3. 50 (în moneda dumneavoastră) vor fi plătiţi către contul dumneavoastră NETELLER;
  4. 50 (în moneda dumneavoastră) vor fi plătiţi către contul dumneavoastră Trustly
  5. Soldul dumneavoastră de Tranzacţie în Calitate de Jucător a ajuns acum la 0.

"Soldul de retragere rămas"*** de 50 (în moneda dumneavoastră) (suma care depăşeşte Soldul de Tranzacţie în Calitate de Jucător – vă rugăm să consultați Politica de retragere de mai jos pentru definiție) vă va fi plătit potrivit metodei(lor) de plată alese:

  1. Card(uri) de credit/debit (în conformitate cu limita de retragere permisă de emiţătorul de card(uri) de credit/debit Visa - a se vedea mai jos cardurile de Excepţiile Card de Credit/Debit /NETELLER ** exceptate), sau;
  2. NETELLER (dacă ați depus în contul dumneavoastră de 888poker.ro prin această metodă de plată în trecut), sau;
  3. Skrill (moneybookers) (dacă ați depozitat în contul dumneavoastră de 888poker.ro prin această metodă de plată în trecut), sau;
  4. Trustly (dacă ați depozitat în contul dumneavoastră de 888poker.ro prin această metodă de plată în trecut), sau;
  5. Transfer bancar electronic (dacă nu ați folosit cardurile menţionate la secţiunile 1 şi 2 de mai sus sau carduri de credit MasterCard emise în Marea Britanie şi Europa).

În cazul în care suma solicitată la retragere este mai mică decât suma depozitată, trebuie să indicați care vor fi metodele de plată folosite. În exemplul de mai sus, dacă doriți să retrageți numai 100 (în moneda dumneavoastră), iar depozitul este, după cum scrie mai sus, 200, ar trebui să indicați 2 metode de plată pentru de 2 ori 50. De exemplu, puteți alege:

  1. 50 (în moneda dumneavoastră) pentru a fi plătit în Contul Skrill (moneybookers);
  2. 50 (în moneda dumneavoastră) pentru a fi plătit în Contul NETTLER;

În absența acestor indicații sau în cazul în care numărul de metode de plată alese este mai mic sau mai mare decât numărul necesar pentru respectarea regulii conform căreia sumele sunt retrase prin aceeași metodă de plată prin care s-a depozitat sau dacă una dintre metodele de plată nu mai este disponibilă, Societatea va avea libertatea de a alege metodele de plată la discreția sa (din metodele de plată disponibile).

Legendă:

  • * = Sold de Tranzacţie în Calitate de Jucător (a se vedea Politica de retragere de mai jos pentru definiţie).
  • ** = Excepţiile card de credit/debit /NETELLER (a se vedea secţiunea următoare).
  • *** = Soldul de retragere rămas (a se vedea Politica de retragere de mai jos pentru definiţie).

De reţinut: Excepţiile card de credit/debit **

(Dacă nu folosiți carduri de credit, puteţi merge la următoarea secţiune):

**Retrageri prin card de credit Visa: Datorită reglementărilor impuse de către emitenţii cardurilor de credit/debit Visa, 888poker.ro nu are dreptul de a plăti retragerile către cardurile de credit/debit Visa emise în anumite ţări (a se vedea lista derulantă de mai jos pentru aceste ţări). Mai mult, din cauza reglementărilor impuse de unii emitenți de carduri de credit/debit Visa în țări care nu sunt incluse în lista derulantă de mai jos (țări nelistate), lui 888poker.ro nu îi este permis să plătească retrageri anumitor carduri de credit/debit Visa. Astfel, depunerile efectuate folosind aceste carduri de credit/debit Visa nu vor fi luate în considerate în *Soldul de Tranzacţie în Calitate de Jucător (a se vedea Politica de retragere de mai jos). Jucătorii care au efectuat depuneri către conturile lor 888poker.ro prin aceste carduri de credit/debit Visa vor primi retragerile conform secţiunii (3) din Politica de retragere de mai jos.

Răsfoiți lista cu ţările în care anumiţi emitenţi de carduri de credit/debit Visa nu permit ca retragerile să fie plătite către cardurile de credit/debit Visa:



Vă rugăm să luați în considerare următoarele informaţii privind retragerea:

Retragerile cerute în aceeaşi perioadă de 24 de ore ca și depunerea, prin aceeaşi metodă de plată, pot fi combinate într-o singură plată.

În majoritatea cazurilor, creditele de plată ale retragerilor vor fi postate ca tranzacţii separate şi nu vor anula taxele care provin din depunerea(ile) efectuate în contul dumneavoastră 888poker.ro.

În cazul în care nu aţi folosit în mod activ metoda de plată aleasă pentru a efectua depuneri în contul dumneavoastră de joc pentru o perioadă mai lungă de 12 luni, este posibil ca această opţiune de retragere să nu mai fie disponibilă. În cazul în care contul dumneavoastră de jucător a fost inactiv timp de 12 luni, sumele asociate acestuia vor fi transferate în contul dumneavoastră de plată. Dacă acest cont de plată nu mai este valabil, veți fi notificat că puteți cere returnarea fondurilor dumneavoastră, în timp de 5 (cinci) zile de la împlinirea termenului de 12 luni. Sumele vă vor fi înapoiate în termen de un an. Dacă nu solicitați returnarea sumelor în contul dumneavoastră în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la primirea notificării din partea Societății sau dacă nu indicați un cont bancar valabil, sumele vor fi transferate către bugetul de stat al României.

În cazul în care cererea de retragere este pentru mai puţin decât suma minimă permisă prezentată mai jos, fondurile vor fi returnate în soldul dumneavoastră:

  • Retragerea minimă prin virament bancar este de 70 RON.
  • Retragerea minimă pentru următoarele metode de plată este de 20 RON: Skrill (moneybookers), NETELLER, carduri de credit, carduri de debit, Trustly.

Ocazional, poate fi necesară autorizația dumneavoastră sau alt tip de document pentru prelucrarea solicitării dumneavoastră de retragere și este posibil să vă solicităm să semnați o listă a depunerilor dumneavoastră anterioare în contul de joc 888poker.ro.

În anumite cazuri în care verificarea contului este necesară pentru finalizarea cererii dumneavoastră, verificarea trebuie efectuată în 7 zile sau retragerea dumneavoastră va fi anulată, iar fondurile returnate în soldul contului.

În general, retragerile prin carduri de credit sau debit de către jucătorii din Marea Britanie, Danemarca, Suedia sau alte ţări din Uniunea Europeană care folosesc Euro, vor fi convertite în şi trimise către cardul jucătorului în aceeaşi monedă folosită pentru depunere. Retragerile prin cec bancar/transfer bancar electronic de către jucătorii din Marea Britanie, Danemarca, Suedia şi alte ţări din Uniunea Europeană care nu folosesc Euro (cu excepţia Cipru şi Malta), vor fi convertite în moneda locală. Rata de conversie aplicată va fi comparabila cu rata zilnică utilizată de bănci sau de furnizori de schimb valutar din data în care retragerea este procesată. Este posibil să fie adăugată o marjă specială nu mai mare decât suma necesară pentru a acoperi costurile noastre de schimb valutar la cursurile de schimb comerciale medii oferite. De îndată ce retragerea este procesată, jucătorul va fi înştiinţat în legătură cu ID-ul retragerii sale şi cu suma returnată atât în moneda de sold, cât şi în moneda tranzacției. În alte circumstanţe, încasarea va fi returnată către jucător în moneda de sold la rata utilizată de banca emitentă a jucătorului.

Important: Vă rugăm să ne înştiinţați imediat în cazul în care cardul de credit/debit v-a fost furat, pierdut sau anulat sau în cazul în care se modifică statutul E-wallet-ului astfel încât să putem investiga statutul şi confirma dacă plăţile au fost sau nu primite.

Mai jos, vă rugăm să verificați de ce autentificări este nevoie, în funcţie de suma totală a retragerilor:

Limita de retragere pe lună Nivelul de autentificare Detalii
$0 - $5,000 0 - Este necesară autentificarea elementară. Pot fi solicitate anumite documente, precum o copie a cărţii de identitate sau extrase de cont sau copii după carduri bancare.
$5,001 - $30,000 1 - Este necesară autentificarea detaliată. Va fi necesară o combinaţie între documentele sus-menţionate.
$30,001 - $50,000
sau mai mult
2 - Sunt necesare documente originale semnate şi legalizate la notar. Va fi necesară o combinaţie între documentele sus-menţionate.
Suma de 50.000$ a fost stabilită în conformitate cu legile internaţionale privitoare la spălarea de bani.

Ne rezervăm dreptul de a întârzia şi/sau bloca procesarea solicitărilor de retragere până la primirea aprobării finale pentru orice tranzacţie de depozitare aflată în derulare.

Câștigurile rezultate din bonusurile acordate pot fi retrase numai după ce toate cerinţele Politicii cu privire la acordarea bonusurilor au fost îndeplinite.

Este posibil ca banca sau procesatorul dumneavoastră de plăţi să perceapă un comision pentru procesarea cererii de retragere. Sunteți singurul responsabil pentru plata taxei respective. În cazul în care ne vom înceta activitatea într-o anumită ţară, plăţile vor fi supuse unor taxe de procesare rezonabile.

Politica de retragere a 888poker.ro:

Conform Politicii de retragere a 888poker.ro, cererile de retragere vor fi plătite automat direct în metoda(ele) de plată prin care jucătorul a efectuat depunerea(ile) iniţiale în contul de joc al acestuia 888poker.ro, până la *Soldul de Tranzacţie în Calitate de Jucător (a se vedea secțiunea (1) de mai jos pentru definiție). Ulterior, respectivul jucător poate alege metoda(ele) de plată prin care să primească ***Soldul de retragere rămas (a se vedea secţiunea (3) de mai jos pentru definiţie):

  1. *Soldul de Tranzacţie în Calitate de Jucător este definit ca:
    1. Orice sumă totală pe care jucătorul a depus-o în contul său de joc 888poker.ro prin cardul/rile de credit/debit Visa (a se vedea **Excepţiile cardului de credit/debit /NETELLER de mai sus) din care se scad retragerile anterioare şi/sau returnările prin aceeaşi metodă de plată, plus/sau;
    2. Orice sumă totală pe care jucătorul a depus-o în contul său de joc 888poker.ro prin contul(urile) NETELLER, din care se scad retragerile anterioare şi/sau returnările prin aceeaşi metodă de plată, plus/sau;
    3. Orice sumă totală pe care jucătorul a depus-o în contul său de joc 888poker.ro prin contul(urile) Skrill (moneybookers), din care se scad retragerile anterioare şi/sau returnările prin aceeaşi metodă de plată, plus/sau;
    4. Orice sumă totală pe care jucătorul a depus-o în contul său de joc 888poker.ro prin contul(urile) Trustly, din care se scad retragerile anterioare şi/sau returnările prin aceeaşi metodă de plată.
  2. Retragerile vor fi plătite automat direct în următoarele metode de plată, până la *Soldul de Tranzacţie în Calitate de Jucător (a se vedea secţiunea (1) de mai sus), în modul care urmează:
    1. Card(uri) de credit/debit Visa, (în conformitate cu limita de retragere permisă de emiţătorul de carduri Visa de credit/debit (a se vedea Excepţiile Card de Credit/Debit /NETELLER ** de mai sus);
    2. Cont(uri) NETELLER;
    3. Cont(uri) Skrill (moneybookers);
    4. Cont(uri) Trustly
  3. Ulterior, (după ce a fost realizat un *Sold de Tranzacţie în Calitate de Jucător, care foloseşte toate metodele de plată prin care jucătorul a făcut depuneri în trecut (a se vedea secţiunea (1) de mai sus), puteţi alege:
    1. Card(uri) de credit/debit Visa (în conformitate cu limita de retragere permisă de emiţătorul de card/carduri de credit/debit Visa - a se vedea mai jos cardurile de Excepţiile Card de Credit/Debit /NETELLER **), sau;
    2. NETELLER (dacă ați depus în contul dumneavoastră de 888poker.ro prin această metodă de plată în trecut), sau;
    3. Skrill (moneybookers) (dacă ați depus în contul dumneavoastră de 888poker.ro prin această metodă de plată în trecut), sau;
    4. Trustly (dacă ați depus în contul dumneavoastră de 888poker.ro prin această metodă de plată în trecut), sau;
    5. Transfer bancar electronic (dacă nu ați folosit cardurile menţionate la secţiunile 1 şi 2 de mai sus sau carduri de credit MasterCard emise în Marea Britanie).

888poker.ro foloseşte cele mai avansate tehnologii posibile de criptare şi securizare pentru a se asigura că tranzacţiile tale şi toate informaţiile financiare sunt complet securizate.

În cazul în care anulaţi o solicitare de retragere, veţi purta întreaga responsabilitate pentru eventuala mizare ulterioară a sumei respective. Societatea nu are nicio obligaţie de a rambursa nicio sumă anulată de dumneavoastră şi pe care o mizaţi ulterior.

Bucurați-vă de joc şi mult noroc!

Pentru asistenţă privind această problemă sau pentru alte probleme referitoare la jocurile online, vă rugăm să faceți click aici ca să ne contactați.

Politica privind retragerile a fost redactată în limba engleză și tradusă în română. În cazul în care apar neconcordanțe între sensurile oricăror versiuni traduse ale Prezentei politici privind retragerile și versiunea în limba engleză, va prevala sensul versiunii în limba română.

Actualizată ultima oară, în data de 19.09.2019

Joacă poker

Explorează palpitantul nostru joc de poker

Promoţii

Explorează toate promoţiile noastre interesante

Metode de depunere

Colaborăm cu toate serviciile de plată importante

Copyright © 2020 888 Romania Limited, cu număr înregistrare 112541 și cod fiscal 35108618, o subsidiară a 888 Holdings PLC

888 Romania Limited este o companie înregistrată în Malta, cu adresa în Malta, nivel G, Quantum House. Str. Abate Rigord nr. 75, Ta’ Xbiex, XBX 1120, Malta.

Vă rugăm să contactați echipa noastră de Servicii Clienți pentru orice întrebare la email: support@888.ro, sau la telefon +44-203-478-1907.

Dreptul de a furniza jocuri de noroc la distanță în România a fost acordat 888 Romania Limited în temeiul Licenței nr. L1160654W000324 emise de Oficiul Național pentru Jocuri de Noroc (http://www.onjn.gov.ro/) (valabilă în perioada 1 septembrie 2016 – 31 august 2026) și în temeiul autorizației de exploatare a jocurilor de noroc acordată prin Decizia nr. 1479/30.08.2018 (valabilă până la data de 30 august 2019).

Jocurile de noroc sunt interzise minorilor și pot genera dependență. Jucați responsabil.